donderdag 29 mei 2014

Black Lips in Amsterdam

Afgelopen zondag naar een optreden van The Black Lips geweest. Ik had ze al eerder zien spelen in een kelder in Amsterdam een paar jaar geleden en dat was ook zo'n heerlijk energiek spektakel. Al moet ik zeggen dat ik ze toen leuker vond omdat ze meer punk speelden. Zondag waren de nummers wat rustiger dan ik had verwacht. Ik had me al klaar gemaakt voor een rondje in de pit, alle elleboogstoten en eventueel een kist in mijn oog. Die kreeg ik alsnog hoor. Het publiek begint tegenwoordig al bij alleen het horen van de bandnaam te crowdsurfen. Maar zo hoort dat ook bij een lekker avondje garage. Een garage met glas-in-lood.



Ik ben nu naarstig op zoek naar de videobeelden van het concert waar ik een paar jaar geleden was. Dit jaar heb ik mijn mobieltje maar niet in mijn hand gehouden tijdens het springen, want het risico van kapotgaan was wat te groot (zelf was ik ook aardig total-loss). Maar jullie kunnen de band natuurlijk altijd bekijken op youtube.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee, deze keer was ik met twee goede vrienden van me met wie ik mee kon rijden. Gelukkig maar, anders had ik een slaapadresje moeten versieren voor die nacht en er liepen een hoop lompe en puberale figuren rond daar, waar ik dan uit had moeten kiezen ;)

      Verwijderen