dinsdag 5 maart 2013

Grand Tour Rotterdam

Even wat foto's van internet geplukt om mijn vorige blog wat meer beeldend te maken.

(Alleen de eerste foto is van mijzelf. En dit inspireert me meteen om eens wat vaker foto's te maken tijdens mijn wandelingen. Vooral nu het zonnetje weer schijnt.)


                                            Glazen dak van het nieuwe centraal station
                                             bron: Laura Livelle




                                         Station in aanbouw
                                         bron: youropi.com



                                          Westersingel
                                           bron: commons.wikimedia.org




                                          Westersingel
                                           bron:2emw.nl


                                          cafĂ©/restaurant Sijf. Oude Binnenweg
                                           bron: rotterdamistop.nl


                                         Veerhaven
                                          bron:commons.wikimedia.org


                                         Veerhaven
                                           bron: straatkaart.nl



                                         Westelijk Handelsterrein
                                                        bron: members.virtualtourists.com




                                          Westelijk handelsterrein
                                            bron: wikipedia.org


                                          Euromastpark
                                          bron: flickr.com. By Linda Stienstra


3 opmerkingen:

  1. Laura,

    Dit komt mij deels bekend voor van ons bezoek aan Rotterdam in maart 2011, met name het Westelijk Handelsterrein, waar wij gegeten hebben bij restaurant Smaak, de Veerhaven en de Westersingel met de vele kunstobjecten. Aan de verbouwing van het station waren ze toen net pas begonnen denk ik. We gaan nog wel eens terug voor de rest.
    Bedankt voor jouw reactie op mijn weblog.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen Sven en ik twee jaar geleden in Rotterdam waren, waren ze nog volop aan het bouwen aan het station, leuk om te zien wat het zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk wordt het straks ook een architectonisch hoogstandje ipv alleen een hoogstandje. :)
      Ik zal je op de hoogte houden van de vorderingen, want ik ben zelf ook wel benieuwd

      Verwijderen