woensdag 5 december 2012

Toch maar betalend lid

Gratis lid zijn op een datingsite begint irritant te worden. Als je iemand die je wel leuk lijkt een hartje hebt gestuurd en die persoon reageert vervolgens met een geschreven berichtje, dan wil je natuurlijk wel iets terug kunnen zeggen. En al was het niet voor die leuke jongen die schreef dat hij wel eens een drankje met me wilde drinken, dan is het wel voor die gast die me alleen maar schreef: "Jij komt zeker niet veel buiten."
Wat is dat nou weer voor opmerking? Ja ik heb een heel lichte huid die erg afsteekt tegen mijn donkere ogen en bruine haar en ja, we hebben dit jaar erg weinig zon gehad. Niet iedereen heeft het budget voor een jaarlijkse wintervakantie, meneer skibril. 

Dat laatste wil ik dus graag even kwijt aan meneer persoonlijk. Maar dat kan dus niet. 

Er zit niets anders op. Ik ga betalen. Een week voor 12,50. En ik doe het nu.

.....

Woepie dat gaat snel. Binnen een minuutje al ge-upgrade. Mooi, kan ik meneer bijdehand, vooringenomen en bevooroordeeld even van repliek dienen en de wél sympathieke gozer een aardig mailtje terug sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten